egy kis melóóóóóó (riasztó, gumi, pucolások)

Videóval:






Hogy legyen egy kis írás is.......
Szóval pénteken (ma kedd van) észleltem, hogy baromi lapos a gumi.....már ha neked 0,3bar valóan kevés:-))
Felfújtam..... másnapra megint 1 bar alatt volt..... OK akkor ez ereszt......de hol?? Mert semmit nem lehetett látni.
De ez van.... rendeljünk egy gumit....
Ez szombaton kb 17 óra körül meg is történt......


Hazajöttem még a rohadt nagy felhőszakadás előtt......
23 óra..... beindult a riasztó. OK, volt már ilyen, ahogy az esőcseppek ütögetik - beindult.
Kikapcsoltam.... Az eső elállt - visszakapcsoltam. Megyek aludni. 10 perc és üvölteni kezd....
Kirohanok az erkélyre, kikapcsolom.... várok 2 percet vissza - de ahogy aktiváltam, már riasztott is.
OK akkor kikapcs. Nem szeretem, de ház ez van... Éjfélkor Én már nem megyek sehova.
Vasárnap egy kis családi kirándulást csináltam........


Mikor hazaértünk elmentem megnézni a gumit - valóban 0,3 bar volt már csak benne:-)))
A riasztó ismét indult.......
A ház előtt szétkaptam ...és kikapcsolt állapotban is zizzget, gerjedt a piezzo....
OK akkor ez kuka. Kiszolgált 4 robogót..... szóval megérte azt a kemény 5000ret amiért vettem.
De akkor rendelni kell egy újat.....

Ez is megtörtént.

Ma jött meg minden......Így akkor csináljuk meg.
Gumi csere ugye tiszta sor....
Kipuff le, kerék le, irány a gumis (1000ft), kerék vissza, kipuff vissza új tűzkarikával.


A riasztó más.....

Első idom lebont.....
És ott van előtted minden....
Csak jó helyre kell bekötni a kábeleket.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések