perfecto


Aki nézi a videókat - látta a napokban, hogy ugye picit lyukacsos volt a gyári kipuff....
Áthegesztettem, majd tegnap vettem kipuff tömítőt és végig"gitteltem".....
Ma pedig ment vissza a helyére.....
Ennyi....
A konfig ugyan az.....
- 50ccm Naraku hengerszett
- Naraku sport vario
- 3,2g malossi görgő
- piros (2200as) kuplungrugó
- sárga malossi kontraszt rugó

És jelenleg egy kopott (15,8mmm) szíj......Ez azért fontos, mert a gyári leírás szerint 16,2mm-nél kukás a szíj.... ez meg ugye 0,4mm-rel kisebb. Ez nem nagy szám.... de sajnos kőkeményen lehet érezni a hiányát, hiszen mint a tavalyi videóban is mutatom a vékony szíjjal a variátor nem tud akkorát "dolgozni".
De már így is lazán veri egyenesben a 7500-8000res fordulatot és a 70-75km/ó-át (ami ugye a valóságban 50-től csal.... és a 75 az inkább csak 65-66 GPS-el mérve.
Az Ombleeee művek által lesz olcsón árusított ÚJ Athena szíj a jövő héten, így ugye a variátor jobban tud majd működni - így a végsebesség még jobb lesz....
No meg kicsi dekoráltam..... találtam egy darab karbon fóliát:-)





Tavaly amikor TOTÁL jól ment... akkor ment ennyit.....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések