Hengerszett csere egy vízes minarellin 3. rész

No kérem szépen!
2019-07-09.-n (kedd) megérkezett a hengerszett.
Most nem fényképeztem, csak videóztam, ami épp trendelel..... szóval hamarosan felkerül ide is.

De azért némi szövegelés is legyen róla....



Szóval szétkaptam a múlt héten, és már tűkön ültem hogy megjöjjön.
ÉS megjött.....
Kicsomagolás.....
A tömítés készlet rendben. Aminek extrán örültem, hogy még egy tűzkarika is volt benne a kipuffogóhoz.
A netes videók alapján kerestem a 2 féle gyűrűt..... ebbe csak 1 féle volt.... szóval itt se kell azon agyalni, hogy melyik kerül alulra.
A kis "kitámasztó" gyűrűt Én dobtam volna a kukába, de szerencsére tényleg megnéztem egy rakás videót így tudtam hogy az hova kell.
A gyűrűk felhelyezése gyerekjáték, persze odafigyelést igényel, mert szerintem egy rossz félrenézés és már törik is.

Lementem a garázsba és az ajtó nyitást követő 2 óra múlva már járt is a motor.


Frankón pöcre indult, ahogy a karbi tele ment benzinnel.


MA reggel lementem és befejeztem az összeépítést (burkolatok, ülés, elektronika....stb.)

És elsőre igencsak rugdosni kellett... végül inkább a régi módszert használtam... benzin felszív egy gumicsőbe, gyertya ki, benzin befúj, gyertya be, indít.... és indul....
Szerintem kevés benzin volt benne - Ezt valóban nem néztem - Én meg belenyomtam ugye 1dl olajat pluszba..... vagyis ugye a terv hogy 6L benzinhez megy 1dl olaj.... + az olajszivattyú is tolja.....
De ugye 6L benzinhez 1dl olaj az már önmagában 1:60-as keverék....de mivel csak félig volt a tank, ez így már 1:30-as......és még az olajszivattyú is tolta neki vagyis simán lett 1:10-1:15-ös olajzás.
Bajt nem csinált, kenés az lett:-)) No meg füst:-))
Persze utána kimentem a MOCIVAL a kútra és tankoltam.....szóval most már jó.


És szépen elkezdtem a bejáratást.....
Alap konfiguráció ugye:
4g görgő
sárga malossi kontraszt
2 pofás kuplung 2 piros rugóval

Itt ugye pörgös a moci, ezért a 4g-os görgőt lecseréltem a 6,8-asra (ez volt itthon a legnagyobb)
Így szépen finoman indul, 5000-5500-as fordulatnál megy 30-35km/ó-át.....
Hát leszoptam magam az első 20km-en....és még van hátra legalább 280-380km....attól függ mennyire vagyok mazohista
De hát ez van......
Asszonyka hazajön a melóból - átveszi a gyerek felügyeletet - és esténként irány Batta..... hétvégén meg elmegyek Battán kirándulni:-)))
Miért itt? Mert ha lerohadok, akkor max 4-5km séta..... De ha ez pl. Ercsiben történik akkor 15-20km tolás??? NA ne:-))))




Szóval jobban féltem ettől az egésztől - mint ami valóban volt....
még meg se izzadtam:-)) Pedig az nekem nagyon megy:-)



és akkor a videó......



















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések