Fúvóka alias Szopóóóka:-))
Mint azt az előző posztban írtam - valaki szerint jó, valaki szerint kevés a benzin..... így mindenképp érdemes lenne fúvókázni egyet.
No akkor - hogy most már megvan a fúvóka neve, beszerzései helye - lépjünk a tettek mezejére.
Mivel nem akartam most sem a futárra, sem a postára várni, így a közeli SPD-től rendeltem - személyes átvétellel - így felültem a banditára és irány Halásztelek.
Már az M0ra kanyarodáskor ÁLDOTTAM az eszem:-))) Mert a PT-vel szopás lett volna.
Utána a Halásztelki lejárónál szembesültem - hogy GIGA szopás lett volna:-)))
De ugye a bandita épp ezért jó:-)))
Szóval rendeltem a bent lévő 74-es fúvóka mellé egy szettet.....
76-78-80-84
Hazaértem és akkor essünk neki, van még egy órám.....
A szívás ugye hogy a karbihoz elég nehéz hozzáférni - a Malaguti mérnőkei ezt kőkeményen elcseszték. Miért nem lehetett 3cm-rel kijebb hozni a lehetőséget, mert akkor csak simán alulról le lehetne csavarozni a karbi alját, és már ott is a lényeg..... NEM BASSZUS.... szedd szét darabokra.
OK.... már annyira ruinosan megy, hogy 10 perc alatt a kezemben a karbi.
Beteszem a 80-ast.... mert ugye a legtöbb ember úgy indított hogy egy 5-10%-al nagyobbat tegyek bele - és ugye 74 +7,4 = 81,4 lenne.....
Beindítottam, tökéletes alapjárat (ez ugye a dellortos fúvókával nem volt)
Meg-meghúzom a gázt - jó..... akkor összeszerelés és irány haza - azt majd kiderül milyen lesz a gyertya.
Kikanyarodok az utcából és még eljuttam egy 50m-ert, mire 2 dadogás és a motor leáll.....
Hát azt az 5 perces szép magyar nyelvkincs gyűjteményt hallania kellett volna bárkinek:-)))
Visszatolom a mocit a BSG elé.... újra szétszedés....
Gyertya - tökéletesen tiszta, nincs beköpve.....
Akkor karbi ismét ki......
Fúvóka? Tiszta, átlátni rajta, kehelycső tiszta.....akkor mi a f..szom???
OK... akkor 78-as......
Beteszem, beindítom.... tökéletes.... kicsit megemeltem és ki is pörgettem, hogy ez nem e fullasztja meg. Nem... ok....
Összeépítés - irány ismét haza...... És jó, nem áll le.
Tapasztalat?
1., a gyertyakép.....
A., ilyen volt a gyertya mielőtt hengercsere volt (74es fúvóka, zéger a súberten legfelül)
B., ilyen volt a bejáratásnál (74es fúvóka, zéger a súberten legalul)
C., és ma....(78as fúvóka, zéger a súberten legalul)
Nem tudom a kép mennyire adja vissza - egy KICSIT lett feketébb.....de sehol semmi olaj, koksz, mocsok......
Ez azért számomra érdekes.....
Aztán a menettulajdonság?
a kipuff hangja kicsit mélyebb lett.
A gyorsulás kicsit romlott érdekes mód. 74es fúvókával 040 = 7sec, most a 78-assal 10 sec lett.
Menni viszont most biztos hogy biztonságosabban megy..... vagyis nyugodtabban cibbálom a gázt.
Amit akartam relatíve tényleg elértem majd 1 hónapnyi házimunkával.
Hazafelé 78-al tudok gurulni.....
A dombon felfelé megy.... tegnap a melóba simán tartotta az 50-55-öt dombon felfelé....
Ha nem felejtem el, csinálok majd most egy videót hogy megy és ide feltöltöm.
Szóval már csak 2 dolog van ami zavar....
1., egy kis külső javítás, mert van pár csúnya karc, illetve matrica fakulás.....
2., a középsztenderrel kellene valamit csinálni, mert az bruátlisan (aluminum öntvény?) szét van kopva, deformálódva.
No akkor - hogy most már megvan a fúvóka neve, beszerzései helye - lépjünk a tettek mezejére.
Mivel nem akartam most sem a futárra, sem a postára várni, így a közeli SPD-től rendeltem - személyes átvétellel - így felültem a banditára és irány Halásztelek.
Már az M0ra kanyarodáskor ÁLDOTTAM az eszem:-))) Mert a PT-vel szopás lett volna.
Utána a Halásztelki lejárónál szembesültem - hogy GIGA szopás lett volna:-)))
De ugye a bandita épp ezért jó:-)))
Szóval rendeltem a bent lévő 74-es fúvóka mellé egy szettet.....
76-78-80-84
Hazaértem és akkor essünk neki, van még egy órám.....
A szívás ugye hogy a karbihoz elég nehéz hozzáférni - a Malaguti mérnőkei ezt kőkeményen elcseszték. Miért nem lehetett 3cm-rel kijebb hozni a lehetőséget, mert akkor csak simán alulról le lehetne csavarozni a karbi alját, és már ott is a lényeg..... NEM BASSZUS.... szedd szét darabokra.
OK.... már annyira ruinosan megy, hogy 10 perc alatt a kezemben a karbi.
Beteszem a 80-ast.... mert ugye a legtöbb ember úgy indított hogy egy 5-10%-al nagyobbat tegyek bele - és ugye 74 +7,4 = 81,4 lenne.....
Beindítottam, tökéletes alapjárat (ez ugye a dellortos fúvókával nem volt)
Meg-meghúzom a gázt - jó..... akkor összeszerelés és irány haza - azt majd kiderül milyen lesz a gyertya.
Kikanyarodok az utcából és még eljuttam egy 50m-ert, mire 2 dadogás és a motor leáll.....
Hát azt az 5 perces szép magyar nyelvkincs gyűjteményt hallania kellett volna bárkinek:-)))
Visszatolom a mocit a BSG elé.... újra szétszedés....
Gyertya - tökéletesen tiszta, nincs beköpve.....
Akkor karbi ismét ki......
Fúvóka? Tiszta, átlátni rajta, kehelycső tiszta.....akkor mi a f..szom???
OK... akkor 78-as......
Beteszem, beindítom.... tökéletes.... kicsit megemeltem és ki is pörgettem, hogy ez nem e fullasztja meg. Nem... ok....
Összeépítés - irány ismét haza...... És jó, nem áll le.
Tapasztalat?
1., a gyertyakép.....
A., ilyen volt a gyertya mielőtt hengercsere volt (74es fúvóka, zéger a súberten legfelül)
B., ilyen volt a bejáratásnál (74es fúvóka, zéger a súberten legalul)
C., és ma....(78as fúvóka, zéger a súberten legalul)
Nem tudom a kép mennyire adja vissza - egy KICSIT lett feketébb.....de sehol semmi olaj, koksz, mocsok......
Ez azért számomra érdekes.....
Aztán a menettulajdonság?
a kipuff hangja kicsit mélyebb lett.
A gyorsulás kicsit romlott érdekes mód. 74es fúvókával 040 = 7sec, most a 78-assal 10 sec lett.
Menni viszont most biztos hogy biztonságosabban megy..... vagyis nyugodtabban cibbálom a gázt.
Amit akartam relatíve tényleg elértem majd 1 hónapnyi házimunkával.
Hazafelé 78-al tudok gurulni.....
A dombon felfelé megy.... tegnap a melóba simán tartotta az 50-55-öt dombon felfelé....
Ha nem felejtem el, csinálok majd most egy videót hogy megy és ide feltöltöm.
Szóval már csak 2 dolog van ami zavar....
1., egy kis külső javítás, mert van pár csúnya karc, illetve matrica fakulás.....
2., a középsztenderrel kellene valamit csinálni, mert az bruátlisan (aluminum öntvény?) szét van kopva, deformálódva.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése