És újra repül a vadászgép:-)) NARAKU variátor és társai

A múlt héten feladat részben meg lett oldva.
07- 16.-án megérkezett a NARAKU szett....
Variátor (sport), külső tárcsa, hézagoló szett......és egy 3,2g-os görgő szett.




Gyorsan be is tettem, de egyenlőre azzal a görgővel amit adtak hozzá...... az meg 5,75g-os



Sajnos a végeredmény ugyan az volt....6000res maximális fordulat.
Akkor játszunk..... 4gos görgő...... megjött a 6500-as fordulat......

Csütörtök reggel lementem és az utolsó verzió......
Sárga malossi kontraszt
piros kuplung rugó, 2 pofás kuplung
3,2g-os malossi görgő
Naraku variátor

És simán belelép a 8500as fordulatba is. ÉS ahogy állandóan pofáztam: 7000-7500-tól kezd el a motor menni.
Az eddigi ~ 53sec-es 0-40-es gyorsulás pikkpakk már csak 8 sec!!!

És simán veri elég hamar a 60-as utazót, és a LEGESLEGFONTOSABB??
Jövök fel a városba ahol lakom.... Van egy elég rendes emelkedő .... Nézd csak....



Itt jó esetben eddig 33km-rel ment fel a robogó, de ha fél úton meg kellett állni (zebra) akkor brutálisan szarul indult. MAjdnem hogy tolni kellett volna.
MOst viszont??? Simán veri az 50-et is, és ha elengedem a gázt, akkor erőből kezd gyorsulni akár a közepétől is. Szóval kell a fordulat neki!!!


Csütörtök este már száguldozva mentem melózni......
Egy dolog zavart csak - amire nagyon megoszlott a válasz......
A gyertyakép!
A gyári kipuffogóval (malaguti) ilyen volt a vásárláskor bent lévő gyertya
Aki figyeli a blogot az tudhatja, hogy a BR7HS az bizony kisebb hőértékű, mint ami bele kell.
Mégis fekete - vagyis sokat kapott.....
Miközben a súbert tűn a zéger a legfelsőbe volt - vagyis a legkevesebbet kapta.


A bele való gyertya - Én NGK-t már nem szívesen veszek, inkább Densot pedig ilyen volt - az új kipuffogóval.


Tehát valaki szerint ez tökéletes - a netes "gyertyakép" adatbázis alapján
Valaki szerint kicsit szegény......

OK akkor fúvókázzuk meg. Kinek akad kölcsön nagyobb fúvóka, a mostani 74-estől.
Egy tárnoki srác adott kölcsön egy készletett - de ugye a "normált"....ami általában a dellorto karbikba kell.

Belemenni belement - de mint persze hogy kiderült nem jó.....
82-esnél fulladt a motor, és köpte a kipuffogón a benzint.....
80-asnál szintén.....
78-as volt még ami nagyobb, de alapjáratot itt se lehetett beállítani.....

Szóval hamar kiderült, hogy ami benne van, és ez a fajta nem kompatibilis.....
Éjjel - miközben már csak 6 óra volt hogy a bandittal elinduljak Zakopane-ba találtam meg, ami nekem kell:-)))
De a fúvóka?????

GURTNER FÚVÓKA a becses kis neve......és lehet kapni 100-asig:-))

Szóval ez a probléma is meg lesz oldva. DE!!!!!
Haver mondja, hogy azért probáljam ki a gyári kipuffogóval is - hogy azzal mit csinál, mert lehet hogy a "racing" kipuff miatt kellene csak nagyobb fúvóka.

OK, épp előtte csináltam meg 2 nappal:-))


Szóval most épp feltettem..... És kiváncsi leszek ezzel mit produkál.
Annyit már elértem hogy szép:-) Főleg mert a díszfedelet lekarbonoztam:-)


Menni ugyan úgy megy!!! Sőt eddig nagyon ritkán ment 8000 fölé, most megvan a 8500 is:-)





















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések