A bejáratás története

2019-07-09.-én kedden bekerült az új henger
2019-07-10.-én szerdán összeraktam a mocit - és akkor indulhat a bejáratás

ALAP konfiguráció:
6,8g görgő
Sárga malossi kontraszt
2 pofás kuplung
2db piros kuplungrugó

Indulás......belecsavartam 20km-ert........ MAX 5000res fordulat


2019.07.11
Ismét belecsavartam egy 20km-ert

2019.07.12
Belecsavartam egy 40km-ert:-) És itt ahol engedte nyélgázon kipörgettem.
Jó esetben elérte a 6000res fordulatot és ekkor sík terepen 53km/ó volt a vége

2019.07.13.
A család elpályázott - így irány.... ez a tegnapi kör ez pont jó... mégse a városba araszolok.....és 25km-es a kör....
Így még a szakadó eső előtt le is nyomtam egyet......így meglett a 100km.

A garázsba szórakoztam egyet.....és ha már megvan a 100km, akkor módosítsunk......
6,25g görgő
Sárga malossi kontraszt
2 pofás kuplung
2db piros kuplungrugó

ÉS irány még egy körre......

Ezzel a görgővel már felment néha 7500as fordulatig, és bár míg a moci órája 68km/ó-át mutatot, addig a GPS csak 60-at adott. De persze ehhez hosszú egyenes kellett....... a gyorsulása még mindig nincs meg, de szerintem az a karbi beállítás miatt van.
Az indítás is ezért lehet nyögvenyelős, mert van hogy beindul pár tekerés után, de ha nem ráncigálom a gázt akkor lefullad.....
Ha lefullad akkor pedig / vagy ha nem indul el - akkor gyertya ki, benzin belefúj és utána indulni fog....


2019.07.14.
Ma is lenyomtam a tisztelt kört..... így már megvan a 150km





















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések