190703 tesztelés és az alap hiba feltárása


Szóval a tesztelés után hazajöttem, és rávetettem magam a netre.
Nekem ez a hengeres téma mindig olyan brutális volt..... de meglepődtem, hogy "csak ennyi"??
Sőt! van egy rakás lehetőség is?

Elsőre is azt mondjuk furcsálottam hogy van ugye a hengerszett.... és lehet kapni csak dugattyút, gyűrűkkel..... ÉS? ÉS árban szinte nincs nagy különbség. Ez azért szerintem gáz. Hiszen ha a gyűrűk elkoptak, akkor ott a hengerfal is kap egy keveset (ahogy írta valaki: tojásosodik).
Ergo ha abba veszel egy új dugattyút, gyűrűt nem lesz jó. Álló hengeresnél még jó lehet, de fekvőnél???
És mivel eleve árban szinte ugyan ott van, akkor már inkább egy úk hengerszett.

Így nézelődtem, összeírtam minden számomra érdekesnek mondható holmit és végül nyeltem egy nagyot és megrendeltem egy Naraku szetett



Elvileg péntekre megjön, akkor keresek valakit aki segít beszerelni.....és onnantól pöpec lesz a gép már bizonyosan.








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések