Tesztelések

Amikor megvettem ugye a robogót (19-06-14) akkor elsőre ugyan ezen a szakaszon
15.-e...... max vég 62..... emelkedőn 39........
16.-a.......max vég 72......emelkedőn 58........
azt ugye szétment a kipuffogó.....



2019-06-21 az alapok...... Amiket már írtam.....
- új kipuffogó fent
- 16,4mm szíj (16,5 a gyári)
- kopott 5,4g-os malossi görgők
- 1,4mm-es hézagoló gyűrű
- felcsiszolt kuplung (fém színű kontraszt, kis sárga rugók)
- karbin nincs állítva

Lehet hallani ahogy 23kmnél mint ha túlváltana és ezért "fullad" vissza a gyorsulás

A teszt szakaszon pedig.... a videó leírásában az útszakasz.....

Most várjuk a csomagot.....
rendeltem gőrgőket, új légszűrőt, gyertyát......stb. ÉS jöhetnek a tesztek folytatásai



2019-06-27
megjött a csomag.... hát sajnos nem ez a hiba


Jelenleg annyi van, hogy már érezhetően nem pörög ki és ezért nem is gyorsul.
Kaptam tippeket - mivel nekem fogy az ötletem - hogy cseréljek membránt, hátha az a gond.
Illetve ha már úgy is ki kell venni a karbit - akkor azt is megnézem kifújatom....

Szóval jövök tovább.....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések