Oldaltámaszték occón??

Kellene ugye egy oldaltámaszték.
Az eladó azt igérte hogy az árba beleszámolunk egyet, de nem volt nála. Szól ha nála lesz.
Egy ideig szeretek és tudok várni, de aztán megoldom magamnak.
Harag nincs,hiszen lehet 1-10-100 nap múlva nálam lenne. DE! el kellene érte mennem, ami alaphangon is 8-10L benzin, szóval 4000ft-ot így is kidobtam az ablakon.

Akkor nézzük mi a lehetőség.

Ha beütjük a google-ba hogy "malaguti f15 oldaltámasz", akkor egy rakás lehetőséget kidob.
No kérem szépen képek alapján lehet vásárolni. Előre jelzem, hogy nekem 2006-os a motor és egyik se lenne jó. Nem tudom mikor volt váz átalakítás, de nem lenne jó.

És az ára......
Gokartaruhaz - 15000ft
robogoalkatrész - 11800ft
De találtam 18-20.000res árakat is.


A facebook egyik csoportjába kértem képeket hogy miként is hogy is megy ez fel...... így már láttam hogy mi nem lesz jó, mert a "kollégának" más volt a váza

Nekem meg ugye ilyen


Szóval akkor tuti mókolás következik. Mi akkor a legkisebb ár, ami jó is lehet.
Hát akkor egy F12-es támszték az ODOR MORTORtól.... valami 7000ft-ért.
Megjött.......Másnapra. (ezt szeretem)

Akkor lássuk.
csináltam egy videót róla, így ha bárkinek terve lenne akkor láthatja, hogy mit-hova érdemes csavarozni, hegeszteni


Ebből annyi lett - mint a videó végén is, hogy a motor áll, de nagyon fekvősen


Ma egy kicsit javítottam rajta..... így már egyenes
                                                

Egy kicsit hátrább kellett tolnom a bilincses részt, és a kisebbik oldalt, mivel az nem fix, lehegesztettem a vázra, hogy ne mozogjon


Egy kis festék - és kész......













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések