az első szemrevételezés, hiba feltárás
Na akkor nézzük mi is van a belsejébe egy 13 éves robogónak, ami valamiért most épp nem akar nagyon menni......
Ha olvastad akkor ugye első nap.... sik terep 62-65...... domb 45.......lejtő 85
Második nap...... sik terep 75-80...... domb 57.......lejtő 85
Szóval alapban olyan mint ha égne ki a kipuffogó
De mivel ugye nem ismert a görgő, szíj, variátor....stb állapota így akkor essünk neki.
Alapban csak cserés pár dolog, vagy fojtások vannak benne
1., görgő:
Hát ez nyekk......
Gyári érték 6,5g !!!!
Ebben mi volt? 5,4g és kopott
2., egy rohadt nagy hézagoló gyűrű
3., a szíj gyári mérete 16,8mm, a minimum 15,5mm
Az jó, mert olyan 16,4 környéke
A kuplungot és a kipuffogót kell még megnéznem.
A karbiban nincs semmi fojtás, fém lapka......
Összeszerelésnél kivettem a hézagolót, hogy a szíj jobban tudjon emlekedni.....
Eredmény: Sik terep: 50......
emelkedő 30.......
Szóval a hézagoló megy vissza.
Most rendeltem 5,5 - 6,2 - 6,5g-os görgőket, Új légszűrőt, kipuffogó tömítést...... és majd folytatjuk tovább a munkálatokat. ÉS persze a kuplung részt is át kell nézni, hogy milyen, mennyi van a tárcsán, a rugók állapota....stb.
Ha olvastad akkor ugye első nap.... sik terep 62-65...... domb 45.......lejtő 85
Második nap...... sik terep 75-80...... domb 57.......lejtő 85
Szóval alapban olyan mint ha égne ki a kipuffogó
De mivel ugye nem ismert a görgő, szíj, variátor....stb állapota így akkor essünk neki.
Alapban csak cserés pár dolog, vagy fojtások vannak benne
1., görgő:
Hát ez nyekk......
Gyári érték 6,5g !!!!
Ebben mi volt? 5,4g és kopott
2., egy rohadt nagy hézagoló gyűrű
3., a szíj gyári mérete 16,8mm, a minimum 15,5mm
Az jó, mert olyan 16,4 környéke
A kuplungot és a kipuffogót kell még megnéznem.
A karbiban nincs semmi fojtás, fém lapka......
Összeszerelésnél kivettem a hézagolót, hogy a szíj jobban tudjon emlekedni.....
Eredmény: Sik terep: 50......
emelkedő 30.......
Szóval a hézagoló megy vissza.
Most rendeltem 5,5 - 6,2 - 6,5g-os görgőket, Új légszűrőt, kipuffogó tömítést...... és majd folytatjuk tovább a munkálatokat. ÉS persze a kuplung részt is át kell nézni, hogy milyen, mennyi van a tárcsán, a rugók állapota....stb.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése