Az első játékóra, vagyis az első 15km

Tegnap este megvettem ugye az F15-öst.....
A ház előtt (lakótelep) viszont SOHA nem tartok semmit, amibe nincs riasztó.
Még a kocsi is lent állt addig anyáméknál, amíg nem volt benne riasztó.

De itt a móka egyszerű......

2019-06-15. szombat
A rallyval ismét lerollereztem anyámhoz, abból kiszereltem a riasztót, és az új mociba beépítettem.

Közben ami esztétikailag zavart azt átfestettem, vagy épp lefóliáztam.



A közép állvány kicsit el volt vetemedve, így oda kellett a jobb oldali talpra hegeszteni egy cső darabot, hogy vízszintbe álljon. És hirtelen ennyi.....

Az elektromos része átdolgozva az akkunál, mert csak gyorsan bele lett dobva egy 2Ah-ás "munka" akku, aminek csúszó saruja van. Így minden vezetékre tettem kör sarút, vágtam le 2db 6-os csavart és rendesen összehúztam.

És jöhet a nagy beindítás már otthon, elsőre.....

A motor pöccre indul a kis akkuval!!!
Lámpák jók, indexek jók, riasztó működik (jó hangosan - a rallyba nem szólt ilyen hangosan pedig ott is csak egy réteg műanyag volt előtte)

és irány haza, mert egy gyors alvás és mehetek dolgozni.

Azt megbeszéltük még előző nap hogy a blokkba nem nagyon volt nyúlva, így a görgők és a szíj, variátor, kuplung állapota nem ismert.
Jól megy, nagyon szépen-finoman jár, és a gyári Malaguti kipuffogó is brutál "csendes". Amolyan igazi szalonból most jöttem ki érzés. (sose volt ilyen friss robogóm, hiszen a legfrissebb eddig a 1997es rally volt)


Sík terepen szépen, egyenletesen indul, és olyan 65-ig pörgött alattam.

Alvás,,......ébredés..... irány a meló

Aki nem ismeri Százhalombattát.... itt tud Streetview-be körbenézni...... Innen haladjon előre.....
Google utcakép - Olajmunkás utca - Mol Északi portáig

Lefelé ugye lejtő..... nem nagy, de lejtő.... a motor megindult olyan 65-68km-rel..... A jobb oldalt látható SZÁKOM táblától kezdve viszont folyamatos emelkedő van..... a jobbos kanyarnál a robogó már csak 46-48km-rel ment felfelé......de valahogy még annyinak se éreztem.
Egyenesbe ismét 60 fölé ment a digitális óra....

Beszéltük, hogy ugye nem ismert mi van a hajtásban..... sőt, mivel svájci motor, lehet hogy még a fojtás is benne van. OK... hát majd megnézzem.......

2019-06-16. vasárnap
Reggel hazafele ugye pont a fordítottja a téma.... lefelé 75%-ban lejtő.....így nyélgáz.....
1!!!! SOKKAL finomabb a futóműve mint a Rallynak, mint ha a Banditon ülnék, pedig csak 12-es a kereke, a Rallynak 13-as és ugye annak minden nagyobb a "terepezés" miatt.

Szépen gurult lefelé a moci 85-88km-rel....... Mondom akkor ez ilyen......
Hazamentem, aludtam, ébredtem és jöttem vissza dolgozni.......
És a meglepi??

Ahogy eddig 65ig pörgött ott most 70-72.....
És a dombon is csak 58-60-ig lassult vissza.

Lehet minden ok vele, csak ugye nem szerette a lusta svájciakat??? Mert azt ugye tudja mindenki, hogy SVÁJC akármilyen független, de ott a gyorshajtásért brutálisat szopsz. Vagyis náluk az 50 az 48!!! Így viszont a robogó a büdös életben nem volt "kiégetve", és ez bizony még egy nagy motornál, kocsinál is lomha járáshoz vezet.



Mindenesetre most ezt fogom elsőre tenni..... tépem neki a gázt 1-2 napig....
Utána amikor lesz időm akkor megnézem a szíjat, görgőket, és hogy van e esetleg benne fojtás.

De így ebben a 2 napban azt mondom hogy rohadt jó választás volt.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések